Strikkekafè med foredrag i Odderøya museumshavn

Torsdag 27. oktober kl. 19 inviterer Odderøya museumshavn til en hyggelig og innholdsrik strikkekafè med foredrag. Det er Judith Seland Nilsen som skal holde foredrag. Hun jobber til daglig som formidler på Sjølingstad Uldvarefabrik og brenner litt ekstra for norsk ull og tradisjonsstrikk.

Du har kanskje sett skiltet? I Lindesnes kommune ligger den levende museumsfabrikken Sjølingstad Uldvarefabrik. Denne kvelden kan du bli bedre kjent med produksjonen og de ansatte på fabrikken. Judith Seland Nilsen forteller om fabrikkens historie og om dagens produksjon. Hun har også med Sjølingstadgarn og vottepakker for salg.

Museumsbutikken er åpent med salg av bl.a. garn fra Sjølingstad og flotte vottepakker.

Pris: 100 kr. Kaffe og twist er inkludert.
Dørene åpner kl. 18.30.
NB: Begrenset antall plasser.

Se varer fra Sjølingstad Uldvarefabrik

— HISTORIER I ET MUSEUM —
I denne foredragsserien ønsker vi å invitere til spennende foredrag knyttet til Kristiansand og Sørlandet.