Broer og tunneler på Setesdalsbanen – Foredrag i Odderøya museumshavn

30. mars kl 00:00-21:00 | Nodeviga
Setesdalsbanen bro Paulen bro.

Torsdag 30. mars 2023 klokka 19:00 får Odderøya museumshavn besøk av Hans Conrad Sørensen. Han skal fortelle mer om temaet fra boka «Over og gjennom – broer og tunneler på Setesdalsbanen» som ble utgitt i fjor.

NB: Foredraget er fulltegnet.

Hans Conrad Sørensen har vært aktiv som frivillig ved Setesdalsbanen siden 1964, blant annet som lokomotivfører. I tillegg har han stor interesse for Setesdalsbanens historie og som bror av bokas forfatter har han også vært involvert i bokprosjektet.

Hans regner seg selv som en ihuga jernbaneentusiast og har reist med tog ulike steder i verden.

Dørene åpner kl. 18.30. Åpen kafe og mulighet til å kjøpe boken (som også selges hos Setesdalsbanen og i vår nettbutikk).

De som har årskort i VAM og gyldig medlemskort i Setesdalsbanens venner kommer gratis inn, men husk å reservere billetter i billettlinken.

Boktilbud

20% rabatt på boka «Over og gjennom – broer og tunneler på Setesdalsbanen» i forbindelse med foredraget. Bruk rabattkode BROER23 i nettbutikken.
(Frakt kr. 100 uansatt antall bøker du bestiller)

Boka selges for kr. 250 (førpris 299) under foredraget.

— HISTORIER I ET MUSEUM —

I denne foredragsserien ønsker vi å invitere til spennende foredrag knyttet til Kristiansand og Sørlandet. Se oversikt over alle arrangementer i Odderøya museumshavn på nettsiden.

Broer og tunneler på Setesdalsbanen - Foredrag i Odderøya museumshavn