Meld deg på til «Strikkelørdag 5. april»

Vi har fått så mange positive tilbakemeldinger på utstillinga “Strikk i farger” med Lone Arnsted og Bodil Nilsen Hodne. Vi ønsker derfor å gi dere mer inspirasjon og mulighet for å treffe designere, garnbutikker og andre strikkeinteresserte lørdag 5. april på Sjølingstad Uldvarefabrik. Strikkedesignerne Ann Myhre og Tori Seierstad kommer og viser modeller og deler tips.

Om «Strikkelørdag 5. april»
Tid: 11-17
Dato: Lørdag 5. april 2014
Sted: Sjølingstad Uldvarefabrik
Påmelding: På epost til Judith Nilsen, (j.s.nilsen at vestagdermuseet.no) innen 30. mars. Bindende påmelding med navn og adresse (faktura sendes på epost)
Pris: Kr 250,- inkluderer foredrag, omvisning, kaffe, kake, lunsj (kyllinggryte)

Om du ønsker å bidra til “Strikkelørdagen” ber vi deg ta kontakt så raskt som mulig. Det kan være strikketips, informasjon om garn etc.

Det blir omvisning i museumsfabrikken, med en særlig vektlegging av garn og garnproduksjon. Lone Arnsted vil vise rundt i utstillinga. Basert på påmeldingene vi får, og interessen for å presentere innhold, vil vi sette opp endelig program som sendes deltakerne.

Her finner dere øvrig program for utstillingsperioden. Merk spesielt strikkekafeen 2. april kl. 19. Da blir det foredrag om norsk ull og garnproduksjon av forfatterne bak boka Ren ull: Tone Skårdal Tobiassen og Ingunn Grimstad Klepp. (Til strikkekafeen 2. april krever vi ingen påmelding, da er det bare å komme.)Strikk i farger - flyer