Vannsporthelga 2022 i Kristiansand gjestehavn

SUP brett Odderøya museumshavn. Foto: Elida Åsland 2019

12. – 14. august 2022 arrangeres Vannsporthelga i Kristiansand gjestehavn. Odderøya museumshavn har gratis utlån av SUP-brett og robåter!

Bakgrunnen for vannsporthelga er et initiativ fra Kristiansand kommune med mål om å ta i bruk de flotte arealene som finnes i byen til vannaktiviteter. Det finnes aktiviteter innen vannsport for alle aldre.

Vannsporthelga er et åpent arrangement med aktiviteter for alle aldre med vann og ren energi som fokus. Arrangementet foregår i gjestehavna i Kristiansand 12. – 14. august 2022. Her vil det bli vannlekområde for de aller minste, utlån av utstyr (SUP-brett, kajakk, robåter etc.) og mulighet for å prøve fridykking, seiling og roing. I tillegg vil det bli diverse utstillinger og matservering.

BUA, Odderøya museumshavn og Kote Null kommer med utstyr som kan lånes gratis.

• SUP-brett
  • Kajakk