Musikalsk helaften med Enny og Øystein

Velkommen til musikalsk helaften med Enny og Øystein. Her slår far og datter til med både piano og fele og drar oss med på en musikalsk reise med klassiske og folketoner.

Enny Stulien Lauen er utdannet innen utøvende klassisk piano ved Barratt Due musikkinstitutt. Øystein Lauen er en godt kjent spillemann.

Vi kan ikke leve kun av kunst, vi må og ha mat. Denne aftenen serveres det overraskelser fra museet sitt kjøkken. Du får servert et 3-retters måltid mellom «slagene».

Vi gleder oss til denne kvelden – til å fylle huset med vakre toner, gode dufter og ikke minst, gode mennesker. Slik musikk og mat alltid har invitert til.

På grunn av plassbegrensning (35 personer) og matservering har vi bindende påmelding:
sms til mob. 977 90 403 / Avdelingsleder Katja Regevik eller epost til Tingvatn@vestagdermuseet.no

Billettkostnaden er kr 250, som betales ved ankomst ved bekreftet plass.

Helaftenen holdes i museets kafé og i auditoriet. Vi tilrettelegger for avstand mellom deltagerne etter gjeldende regler for kulturarrangement. Når du sender påmelding, vennligst informer om dere kommer fra samme husstand og dermed kan sitte tettere hverandre.

Helaftenen er satt opp etter gjeldende koronaregelverk (14. august) og vil bli gjennomført så lenge der ikke fremkommer noe nytt som gjør at vi må avlyse.