Kvinnedagen 8. mars på Nordberg fort: «Samholdets Superkrefter»

Michael Rieu - Nordberg fort 2023

Bli med oss for en uforglemmelig feiring av Kvinnedagen under tittelen «Samholdets Superkrefter» på det historiske Nordberg Fort i Farsund. 8. mars komiteen i Lister har forberedt et program som hyller samhold, inspirasjon og kvinners bidrag gjennom musikk, dialog og fellesskap.

Når: 8. mars 2024 kl. 19:00 – 22.00.
Billetter: samholdets-superkrefter.hoopla.no

Høydepunkter fra programmet:

Velkommen og åpning ved vår engasjerende konferansier som vil lede oss gjennom kvelden.

Endelig program kommer snart men her er noen høydepunkter:

• God musikk, god mat og gode innlegg!
  • Musikalske opptredener av det fantastiske bandet Ohmland, som vil fylle kvelden med sine medrivende melodier.
  • Inspirerende samtaler mellom kvinner fra ulike generasjoner, som deler sine unike perspektiver og erfaringer.
    – Elise Engelsland-Halsne, historiker, museumsbestyrer Lista museum, Nordberg fort. Tema: «Kvinner velter regimer».
    – Anita Vestøl, Kulturarbeider og feminist. Engasjert i Agder Venstrekvinnelag. Nestleder for Agder Venstre. Kommunestyrepolitiker i Farsund. Holder på med «Kjønn og teknologi».
    – Inger Stray Jensen. Sitter i kommunestyret i Farsund for Høyre, og gikk inn igjen i politikken nå – i en alder av 78 år!
    – Maria Dragland 19 år, studerer logistikk og supply chain management i Oslo. Sitter i kommunestyret i Lyngdal for Ap, har holdt på med politikk siden hun var 13 år.
  • Kvinnedagsquiz

Innimellom innleggene blir det tid til mat og mingling, hvor du kan nyte god mat, drikke og bakgrunnsmusikk mens du knytter nye bekjentskaper.

Denne kvelden er en feiring av kvinners prestasjoner og en påminnelse om kraften i samhold. «Samholdets Superkrefter» inviterer til refleksjon, inspirasjon og fellesskap.

Ta med deg venner og familie for en kveld fylt med inspirasjon, musikk og samhold. Dette er en unik mulighet til å feire Kvinnedagen på en meningsfull måte sammen med et fantastisk fellesskap.

Følg med på Facebook for oppdateringer og ytterligere detaljer om programmet. Vi ser frem til en magisk kveld med dere alle!

Kvinnedagen på Nordberg fort 2024 Samholdets Superkrefter.
Kvinnedagen på Nordberg fort 2024: Samholdets Superkrefter.