Flekkefjord historielag og Flekkefjord museum inviterer til fotokveld på sjøbuene!

Mandag 24. februar fra klokken 19:00 blir det foto- og mimrekveld på Flekkefjord museum.

Flekkefjord historielag og Flekkefjord museum ønsker alle interesserte velkommen til en hyggelig og uformell mimrekveld hvor vi ser på gamle fotografier fra Flekkefjord og distriktet rundt. Museumsformidler Tonje Tjøtta skal vise et utvalg av de gamle fotografiene fra museets store fotosamling. Utvalget består av alle slags foto, både skolebilder, flyfoto og bybilder.

Mange av bildene i samlingen mangler informasjon om årstall, sted eller mangler navn på personene på bildet. Derfor arrangerer vi en fotokveld hvor vi håper at publikum kan komme med informasjon som kan tilføre fotografiene mer historisk verdi.

Arrangementet er gratis og det blir enkel servering.

Velkommen!