Åpen verksted på Tingvatn fornminnepark

12. august kl 00:00-21:00
Håndverksteknikker på Tingvatn

Ønsker du en plass hvor du kan drive med historisk håndverk? Tingvatn fornminnepark har verksted hvor du er hjertelig velkommen til å jobbe med de materialene du ønsker.

Tingvatn fornminnepark inviterer sammen med venneforeningen Tingvatns venner til fredagskvelder med håndverk og kaffeprat.

Skulle du ønske å jobbe med tekstiler eller annet materiale som ikke har det så godt av støv, vil der være mulighet også for det.

Arbeidslagene er for deg som ønsker å drive med dit, men kanskje også få hjelp til det du lurer på. Eller så kan du hjelpe de andre.

Vi minner om at bruk av verktøy skjer på eget ansvar. Før elektrisk utstyr brukes, må du bekrefte at du kjenner til hvordan bruke verktøyet mest mulig trygt. Det samme gjelder manuell utstyr som har skaderisiko.

I hovedsak er der ikke noen begrensninger eller tema på samlingene, men mulig vi kan sette opp noen tema i tilfelle der er særlige ønsker.

I utgangspunktet holder vi dørene åpen kl 18-20.30 i partallsuker, men skulle der være prosjekter du ønsker å holde på med lenger, eller en annen dato, er det mulig å tilpasse. Følg med på Facebooksiden for oppdaterte datoer.

Har du spørsmål?
Ta kontakt med Tom Bjørn 99515739 , Jan Søren 99111275 eller Katja 97790403.

Som en påminnelse: Smittevern er en selvfølge, husk håndvask, avstand og er du syk eller har symptomer, da må du holde deg hjemme.