Ledige stillinger Tingvatn Fornminnepark

Ved Tingvatn Fornminnepark og besøkssenter i Hægebostad har vi sesongen 2018 to ledige sommerjobber.

Søknadsfrist er 31.01.2018.

Vi søker to sommeransatte som liker å jobbe med besøkende, og som har en historieforteller i magen. Vi ønsker personer som gjerne er lokalhistorie interessert og/eller liker å drive med håndverk uavhengig av materiale. Vår virksomhet tar i stor grad utgangspunkt i historie med særlig vekt på Folkevandringstid og Vikingtid. All erfaring med historisk håndverk vil dermed telle positivt.

Stillingens hovedtyngde er fra slutten av mai til midten av august, med noen helger/enkeltdager etter avtale for resten av året. Dette er to deltidsstillinger hvor stillingsprosenten er anslått til å falle på ca. 40 % i hovedsesongen.

Annet forefallende arbeid må også påregnes, du må derfor se for deg både å jobbe i turistinformasjonen, i kjøkkenet med enkle oppgaver og lett renhold. Du mottar opplæring for oppgavene.

Vi søker fortellere som er nevenyttige og lærevillige. Vi ønsker noen som kan arbeide både selvstendig og i team og som er serviceinnstilt og sosial. I og med Tingvatn er en forholdsvis liten virksomhet må du beregne arbeid hvor du står i sentrum, dette krever at du er ansvarsbevisst og utadvendt. Stillingen innebærer helgearbeid. Primært søker vi person som har fylt 20 år. Språkferdigheter vil bli vektlagt.

Det er ønskelig med førerkort klasse B.

Vi kan tilby konkurransedyktig lønn etter tariffavtale samt et spennende miljø med muligheter for de rette søkerne.

For nærmere informasjon om begge stillingene kontakt stedsansvarlig Katja Regevik, tlf 977 90 403, k.kalheim@vestagdermuseet.no.