Førjulshygge på Kristiansand museum

29. november kl 12:00-16:00 | Kristiansand museum

Søndag 29. november, første søndag i advent, fra kl 12 – 16 er vi igjen klare for «Førjulshygge» på Friluftsmuseet på Kongsgård.

Her blir det anledning til å kjøpe flotte, hjemmelagde julegaver. Mellom slagene kan man ta en kopp kaffe, kjøpe seg en vaffel eller spise litt julegrøt.

Våre mange utstillere selger mye forskjellig, fra småkaker og strømper, julekort og juleduker til syltetøy, sleiver, smykker, kranser og andre ting.

Førjulshygge2014, 11, full Bygade

Venneforeningen fyrer opp grillen og selger pølser i brød, helligtrekongerslys og julebrød. Skulle du bli sulten eller tørst, så kan du kjøpe en kopp kaffe og en svele i Venneforeningens bod som du kan kose deg med mens du vandrer rundt i Bygaden.

Vi får besøk av sjonglør som kan sjonglere med ild. Du kan kjøre med hest og kjerre, være med på eventyrstund og kanskje kommer nissen innom. Det er mye både å se og kjøpe for både store og små!

Priser denne dagen er kr. 75,- for voksen og kr. 25,- for barn (4-20 år)

Husk kontanter – det er mange av utstillerne som ikke har bankterminal og det er ikke mulig å ta ut kontanter på området.