Prosjektmidler 2019 – utlysning 2. runde

Vest-Agder-museet lyser ut prosjektmidler til lokalmuseer og andre ikke-kommersielle aktører som arbeider med kultur/naturhistorie i Vest-Agder. Søknadsfristen er 15. september 2019.

Museer uten fylkeskommunalt driftstilskudd, lag og foreninger og andre ikke-kommersielle aktører, som har et kultur- eller naturhistorisk prosjekt de ønsker å realisere, kan søke prosjektmidler. Det er også mulig å søke om rådgivningstjenester fra Vest-Agder-museet. Rammen for andre søknadsrunde er på totalt 100 000 kroner.
Last ned skjemaer og retningslinjer her:

Utlysningsbrev 2019
Retningslinjer for søknader 2019
Søknadsskjema for prosjektstøtte 2019
Søknadsskjema for faglig bistand 2019

Søknaden sendes til: Vest-Agder-museet, fagseksjonen, Odderøyveien 21, 4610 Kristiansand
eller på e-post til: Jan Egil Hansen i Vest-Agder-museet (tlf. 980 74 040).

Søknadsfristen for 2. runde i 2019 er: 15. september.

Merk at rapportering om bruk av tildelte prosjektmidler skal sendes oss før utbetaling kan finne sted. Nye prosjektmidler kan ikke omsøkes før tidligere prosjekter er avsluttet (rapportert/utbetalt).