Nøytralitetsvakt. En registrering av minnesteiner og inskripsjoner i Agder

Salgspris
99,00 kr
Inkl. moms

Vest-Agder-museet har utgitt denne boka med registreringer som presenterer over 70 minnesteiner og inskripsjoner fra nøytralitetsvakten samt noen fra tiden rundt unionsoppløsningen i 1905.

Områdene boken dekker er Vennesla, Songdalen, Søgne, Vågsbygda, Flekkerøya, Odderøya, Randesund og Høvåg. Minnesteinene og inskripsjonene tegnet inn på kart, det er beskrivelse av hvordan man kan finne fram til dem samt informasjon og historie knyttet til steinene og inskripsjonene.

Museet og forfatter håper at boka kan inspirere mange til å dra ut på tur for å lete seg fram til disse minnesteinene og inskripsjonene, og kanskje kan det oppdages nye i tillegg?

Forfatter: Normann Liene.

Førpris: 299,-
Boksalg: 99,-

Frakt kr. 100,- uansett antall bestilte bøker fra vår nettbutikk.

Bokhandlere og museumsbutikker som ønsker å selge boka videre, kan sende en epost til post@vestagdermuseet.no.