Med en nål. Bli kjent med nålebinding

299,00 kr
Salgspris
299,00 kr
Inkl. moms

Med en nål. Bli kjent med nålebinding er skrevet av Mervi Pasanen. Boken er oversatt fra finsk til norsk, og tilrettelagt for det norske publikum av Katja Kålheim (nå Regevik), til daglig ansatt i Vest-Agder-muset og avdelingsleder ved Tingvatnet fornminnepark. Katja er også kjent som deltaker i TV serien "Anno".

Boken henvender seg særlig til deg som ikke kjenner til nålebinding fra før av og som har lyst til å lære denne gamle tekstilteknikken. Boken egner seg dermed særlig for nybegynnere, men også du som har vært borte i nålebinding tidligere, vil kunne få inspirasjon og lære nyttige tips.

Pris: 299,-

Frakt kr. 100,- uansett antall bestilte bøker fra vår nettbutikk.

Det er mulig å velge hent i butikk - dvs hente i åpningstiden til museumsbutikken på Sjølingstad Uldvarefabrik eller hos Tingvatn fornminnepark.

Boken kan også kjøpes på Sjølingstad Uldvarefabrik og Tingvatn i museenes åpningstider.

Bokhandlere og museumsbutikker som ønsker å selge boken, kan ta kontakt på epost: post@vestagdermuseet.no.