Vinterferie i Vest-Agder-museet

Elisabeth titter frem på Gimle Gård.
Foto: Vest-Agder-museet.

Vinterferieaktiviteter på museum. Flere av Vest-Agder-museets museer har åpent og arrangerer aktiviteter for barn. Oversikten får du her.

Oversikt over aktiviteter i vinterferien 2024

(Program oppdateres fortløpende, se full oversikt over alle arrangementer her.)

I vinterferien på Kristiansand museum kan du besøke vårt bakstehus fredag og lørdag, der selger vi kaffe, saft og steker kanelboller. I tillegg kan du benytte vårt området fritt hele uken til å gjennomføre en tun-rebus.

Vinterferie på Kristiansand museum 2024

Velkommen til vinterferieaktiviteter for hele familien på Sjølingstad Uldvarefabrik tirsdag–fredag kl. 11–15 i uke 8. Enkle ullaktiviteter for hele familien. Omvisning i fabrikken kl. 13.

Vinterferieaktiviteter på Sjølingstad Uldvarefabrik

Velkommen til vinterferieaktiviteter på Ballastbrygga industrihistoriske senter. Det blir skattejakt og andre aktiviteter for barn. Åpen utstilling og omvisning.

Vinterferieaktiviteter på Ballastbrygga i Mandal

Kanonmuseet holder åpent i vinterferien 19. februar til 25. februar kl. 11 til 15. I nybygget er det mulighet for å kjøpe is, kaffe, drikke eller en kanonkule.

Vinterferieåpent på Kristiansand kanonmuseum 2024

Bli med i jakten på de stjålne smykkene – en omvisning utenom det vanlige for barn på Gimle Gård!

Skattejakt på Gimle Gård for barn i vinterferien 2024

Velkommen til årets vinterferieverksted på Nordberg fort torsdag 22. februar fra kl.11 til 14.

Vinterferieverksted på Nordberg fort

Odderøya museumshavn har åpent mandag 19. februar fra kl. 11-16 i vinterferien 2024.

Vinterferieaktivitet i Odderøya museumshavn: Tangtrykk

Alle lørdager har Flekkefjord museum åpent «håndverksted» i museumskjelleren. Verkstedet er åpen fra kl. 11-14.

«Håndverkstedet» ved Flekkefjord museum – Gratis lørdagsaktiviteter for barn og familier

Se full oversikt over alle arrangementer her.