Bli med på Barnas juleutstilling 2013

Vi er nysgjerrige på hva dere har laget i løpet av høsten. Kanskje dere har strikket noe? Malt fine bilder? Snekret? Sydd? Tegnet? Nå har dere muligheten til å vise det fram.

Sjølingstad Uldvarefabrik inviterer barn og unge i skoler, kulturskole, SFO og barnehager til å delta på juleutstillinga på museumsfabrikken.

Vi ønsker oss bidrag i forskjellige materialer og teknikker. Elevene kan lage hvert sitt arbeid, eller gruppa kan lage et fellesarbeid. Dere må gjerne skrive en liten tekst til. Utstillinga vil åpne under årets julemarked lørdag 30. november, og vises til og med tirsdag 17. desember.

I utstillingsperioden blir det arrangert juleverksted for skoler og barnehager på museumsfabrikken. Der lager vi julepynt og små gaver i filt og ull. Vi tar imot påmeldinger allerede nå.

Påmeldingsfristen til Barnas juleutstilling 2013 er tirsdag 19. november.
Innlevering av arbeider senest onsdag 27. november.

Ta kontakt med formidlingsleder Judith Seland Nilsen for å melde dere på til utstilling eller juleverksted. Tlf: 38 25 60 23. Epost.
Hele skoleprogrammet vårt finner dere her.